Indicators on لامپ زنون You Should Know

Wiki Article

لامپ هدلایت موتور‌سیکلت نسبت به هدلایت خودرو نیاز به باتری قوی ندارد. و اما این مدل علاوه بر ضد آب بودن، از نور بسیار خوبی برخوردار است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید چراغ جلو ۲۰۶ و خرید سر دنده را نیز به شما توصیه می کنیم.

رامین در خرید بهترین هندزفری بلوتوث یا بهترین هندزفری بی سیم آیفون، شیائومی و …

این لامپ ها براساس تخلیه شدید بار الکتریکی در یک محفظه گاز زنون آب بندی شده و بدون درز، نور تولید می‌کند. وقتی بین دو الکترود، تخلیه بار شده و اشتعال صورت گیرد، نور شدیدی تولید می شود.

افزون بر این موارد ما هر محصول را با ضمانت اصالت کالا و البته مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سیستم های برقی کیلس استارت دکمه ای خودرو گرم کن و سردکن سیستم توربو شارژر فیوز کروز کنترل کیت چند منظوره پاور ویندوز / آینه / سانروف دزدگیر دسته سیم

خانه اپلیکیشن زینگ آشنایی و همکاری همکاری با ما آشنایی با اپلیکیشن و سرویسها سامانه صادرات و واردات جستجوی کالا و خدمات عضویت در سامانه فروشگاه خدمات اطلاعاتی خدمات جانبی تأمین لاستیک اخبار و مقالات اخبار زینگ زینگ در رسانه ها مقالات باربری اخبار حمل و نقل، اخبار گمرک آشنایی با ماشین های سنگین مقالات تجاری و بازرگانی دانستنی های صنعتی مقالات اقتصادی مهاجرت شرکت های برتر تماس با ما

عدد ۶۰۰۰ کلوین یعنی نوری با رنگ سفید خالص. حالا هرچه به سمت بالای این عدد برویم و به کلوین های بالا برسیم رنگ نور آبی و بعد بنفش میشود ولی هرچه به سمت پایین برویم در کلوین های زیر شش هزار رنگ نور قرمز می‌شود.

شما میتونید با کارشناسان آی لامپ زنون ام بی تماس گرفته و در ارتباط با انواع زنون برای سمند مشاوره بگیرید.

شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

در کاسه های لنزی، نور در یک نقطه متمرکز می شود و اگر در جاده ماشین مقابل به شما نزدیکتر شود نور کمتری به چشم راننده برخورد خواهد کرد و به این صورت دید را مختل نمی کند.

لامپ‌های زنون روشنایی بسیار زیادی تولید می‌کنند و برای چراغ‌های پروژکتور خودرو مناسب‌تر هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page